Enavigatii.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
România
- Livrare la Adresa, 20,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 399,00 RON
- Livrare la EasyBox, 15,00 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 399,00 RON
- Ridicare din Magazin, Store Pickup type, Livrare gratuita
Costurile afisate sunt disponibile in limita a 10kg, pentru coletele ce depasesc aceasta greutate vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate. In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la contact@enavigatii.demo.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.
RETURNARE SI GARANTIE
Toate produsele comercializare pe www.Enavigatii.ro vin insotite de factura si certificate de garantie.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)
In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire (doar in caz de defect iremediabil) .
Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.
Se acorda 24 luni garantie pentru produsele comercializate.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (Bon Fiscal si deviz de montaj)
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul. Descarca model nota constatare
- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul.
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza.
- In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la contact@enavigatii.demo.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB) - NOTA.
SHOP NAVIGATION SRL nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
- Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
- Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
- Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
- Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)
Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail contact@enavigatii.demo.ro
- Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil DOAR clientilor persoane fizice.
- Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.
Returul se va face prin acelasi modalitate ca la expediere, curierat rapid la adresa: SHOP NAVIGATION SRL- Intrarea puntii nr 7, Bucuresti, Sector 6
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport. (Va rugam nu returnati direct in ambalajele originale)
Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
Pentru returnare, CLIENTUL este RESPONSABIL pentru produsele returnate prin curierat. Acesta trebuie sa se asigure ca toate produsele se returneaza in ambalaj corespunzator pentru transport si manipulare, astfel incat produsele sa ajunga la destinatie INTACTE!
SHOP NAVIGATION SRL nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.
Daca produsele returnate:
- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
- prezinta urme de montaj,
Returul poate fi resprins.
NU SE POT RETURNA PRODUSE CU URME DE MONTAJ FARA DEVIZ DE MONTAJ IN SERVICE AUTORIZAT RAR (INSOTIT DE BON FISCAL)
Recomandare expediere retururi:
Pentru expedierea retururilor sau produselor la garantie va recomandam sa folositi aplicatia www.woot.ro.
Prin aceasta aplicatie puteti genera documente de transport cu ce firma de curierat doriti dvs.